جست و جو کنید
  • 1404/06/23 - 11:09
  • -تعداد بازدید: 22
  • - تعداد بازدیدکننده: 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
پاسخگویی موثر شهرداری فردیس به شکایات شهروندان:

۷۰ درصد درخواست‌ها در خردادماه محقق شد

مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: در خردادماه گذشته ۱۳۷۴ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

مجتبی شرفی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت‌ شهری فردیس، ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: از ۱۳۷۴ تماس شهروندی، ۸۲۲ درخواست شهروندان در حوزه وظایف شهرداری فردیس به ثبت رسیده که بیش از ۷۰ درصد آن انجام شده و مابقی در حال پیگیریست.

وی پاسخگویی به مطالبات شهروندان را از مهمترین اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری فردیس برشمرد و افزود: در بین واحدهای اجرایی، حوزه خدمات شهری منطقه یک شهرداری فردیس بهترین عملکرد پاسخگویی به شهروندان را به خود اختصاص داده است.

شرفی اضافه کرد: همچنین واحدهای فضای سبز و خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری فردیس به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم در پاسخگویی حوزه های اجرایی به درخواست‌های شهروندی را داشته‌اند.

مدیر بازرسی شهرداری فردیس همچنین با مقایسه عملکرد سازمان‌ها و مدیریت ها در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در سامانه ۱۳۷، گفت: در این سطح، مدیریت پسماند شهرداری فردیس بهترین عملکرد را داشته و مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری فردیس

  • گروه خبری : اخبار شهرداری
  • [esprit:trasnalte:news code] : 540
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب