جست و جو کنید
  • 1403/09/10 - 08:41
  • -تعداد بازدید: 18
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
با هدف تسهیل در فرایند اداری شهروندان انجام شد:

تقویت نظام اداری پاسخگو در منطقه۲ شهرداری فردیس

مدیر منطقه 2 گفت: تمام واحد در طبقه همکف جهت پاسخگوئی به شهروندان در طبقه همکف مستقر شدند.

مدیر منطقه ۲ شهردرای فردیس گفت: نظام اداری پاسخگو در منطقه۲ شهرداری فردیس تقویت شد.

فرامرز گلخو در گفت‌وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، با اشاره به اینکه تمامی واحد‌های پاسخگوی به شهروندان از جمله اصناف، بایگانی، شهرسازی و… از ابتدای سال جاری در طبقه همکف منطقه۲ شهرداری قرار گرفتند، اظهار کرد: در این راستا و برای ایجاد یک نظام اداری پاسخگو به شهروندان، قائم مقام این منطقه نیز در طبقه همکف مستقر شد تا طرح تسهیل در فرایند اداری شهروندان محقق شود.

وی در ادامه افزود: با این اقدام شهروندان فرایند اداری خود را به سرعت به اتمام رسانده و در صورت بروز هر مسئله‌ای به دفتر قائم مقام مراجعه می‌کنند.

مدیر منطقه۲ شهرداری فردیس پیشگیری از سردرگمی شهروندان در هنگام مراجعه به شهرداری را یکی از علل اجرای نظام اداری پاسخگو دانست و خاطرنشان کرد: هدف نهایی آن است که به‌گونه‌ای رفتار و ارائه خدمت داشته باشیم تا ارباب‌رجوع ضمن دریافت مناسب خدمات با رضایت بیشتری شهرداری را ترک کند. همچنین با این اقدام علاوه بر تکریم ارباب رجوع، از تضییع حقوق شهروندان و سرگردانی مراجعین نیز پیشگیری می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار شهرداری
  • [esprit:trasnalte:news code] : 115
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب