جست و جو کنید
  • 1403/09/07 - 15:00
  • -تعداد بازدید: 91
  • - تعداد بازدیدکننده: 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس خبر داد:

راه اندازی کارتابل شهرسازی در سامانه ۱۳۷ شهرداری

مدیر پاسخگوئی به شکایت گفت: حوزه شهرسازی در سامانه 137 راه اندازی شد.

مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: کارتابل حوزه شهرسازی در سامانه ۱۳۷ در خصوص شکایات تخصصی ساخت و ساز راه اندازی شد.

عبدالرضا معظمی گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، در خصوص این خبر اظهار کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات شهروندان در حوزه تخصصی ساخت و ساز، به دستور شهردار محترم کارتابل حوزه شهرسازی در سامانه ۱۳۷ راه اندازی شد که طی چند روزگذشته ۴ مورد شکایت در این حوزه ثبت شده که در حال پیگیری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در تیرماه گذشته، بیان کرد: در طول یکماه گذشته ۱۵۳۰ تماس از سوی شهروندان دریافت شده که ۸۸۷ مورد آن به عنوان درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده و بیش از نیمی از این درخواست ها رسیدگی شده است.

مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس اضافه کرد: بیشترین پیام ها در ماه گذشته مربوط به حوزه مدیریت منطقه یک شهرداری با ۴۳۰ پیام بوده که ۶۰ درصد از آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و ۳۴۴ پیام مربوط به منطقه ۲ بوده که ۵۳ درصد رسیدگی شده است. مدیریت پسماند هم با دریافت ۱۰۱ پیام شهروندی، ۷۰ درصد این پیام ها را پاسخگو بوده و بهترین عملکرد پاسخگویی را در حوزه مدیریتی داشته است.

وی با اشاره به اینکه حوزه خدمات شهری  بیشترین پیام ها را در بین حوزه های خدماتی دارد؛ گفت: در بین واحدهای مختلف شهرداری، خدمات شهری منطقه ۲ با دریافت ۱۲۰ پیام و ۷۸ درصد پاسخگویی بهترین عملکرد را در بین واحدها به خود اختصاص داده است. خدمات شهری منطقه ۱ نیز ۱۵۷ پیام و ۵۳ درصد پاسخگویی را در کارنامه تیرماه خود ثبت کرده است.

  • گروه خبری : اخبار شهرداری
  • [esprit:trasnalte:news code] : 108
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب